piątek, 28 lutego 2020

Gdzie można pobrać Red Dead Redemption 2 PC?


Być może pamiętasz, kiedy powiedziałem, że gra Red Dead Redemption 2 sprawia, że ​​robisz złe rzeczy i jesteś banitą, a mój chłopak nie lubi być złym człowiekiem w grach wideo. Najwyraźniej to było kłamstwo. O mój Boże.
Myślałem, że będziesz dobrym łobuzem. Po prostu ratuje mechanikę moralności od strony niskiego właściciela, bo jeśli gra dwa razy w grę, ponieważ drugie przejście nie jest tak wciągające. Aby było ciekawie, staje się diabłem wcielonym. Och Jezu. Co robisz Jestem tylko palantem. Dlaczego to zepsułeś?
Nie obchodzi mnie to. On poszedł ze mną. Założę się, że to dziki zachód. I ci faceci ubrali go w żółwia Ninja PJ, nie jest, nie w dobrych rękach. Na początku było to niepokojące i za każdym razem zachowywał się jak adiunkt. To tylko to, co robisz na dzikim Zachodzie. Boże, proszę nie. Spowodowało to wielki spór o jego styl gry.

Spokojnie, denerwujesz mnie. Sprawiasz, że myślę, że zwariowałeś. Zgadza się. Zaczęło mi się wydawać, że mój chłopak był czarnym charakterem w tasaku, w którym każde spotkanie z niczego niepodejrzewającą postacią sprawiało, że byłem na skraju siedzenia, mając nadzieję, że nie powiedzą nic, co by go sprowokowało i pozwoliło mi udzielić porady, ale nigdy nie uciekli. A ich śmierć była naprawdę zabawna.
Będę szczery, bezinteresowny Arthur Morgan. Uważajcie, panowie zdecydowanie nie są tak zabawni, gdy patrzą jak Arthur Morgan, psychicznie obłąkany tyran. O mój Boże. Główną zaletą odgrywania roli socjopaty było to, że za każdym razem, gdy pojawia się jedno z tych przypadkowych spotkań, gdy nieznajomy w tarapatach mówi, proszę pana, czy może pan poczekać?
Mój chłopak byłby jak długopisy. Czy możesz odejść od tego wszystkiego, mówiąc, że granie w Red Dead Redemption 2 ponownie spowodowało o wiele mniej żmudne, grindowanie, o wiele mniej sidetrackingu i znacznie bardziej ekscytującą rozgrywkę. Płonące pistolety. Zabiegać. Na koniec żartowałem wcześniej z niezręcznych kontroli, które zainspirowały naszego pierwszego mema z biura.

Arthur Morgan - Red Dead Redemption 2

Och, dlaczego jesteś taki, jaki jesteś ? Szczerze mówiąc, za każdym razem, gdy próbuję zrobić coś zabawnego lub ekscytującego, robisz to inaczej. Rok później gwiazda Red Dead Redemption 2 rocka wciąż nie widzi potencjalnego ryzyka, a jazda na kucyku jest tym samym przyciskiem, co zaduszona dama. Nie zrobiłem tego W porządku. Wydaje mi się, że odkąd zacząłem grać na najnowszej wersji na PC, sytuacja jest jeszcze gorsza.
Więc skorzystaj z tego poradnika do projektowania gier, w jaki sposób karać graczy za dokonywanie całkowicie uzasadnionych działań. Po pierwsze, jeśli gracz biegnie konno, będzie chciał sterować nim w lewo lub w prawo, naciskając ruch w lewo lub w prawo. I to jest całkowicie rozsądne. Zamiast tego programuj, nawet najdelikatniejsze szarpanie w deszcze, aby wprowadzić konia w samobójczy szał.
Co do diabła? Nie zrobiłem tego Po drugie, dobra mapa jest niezbędna w grach na świecie, a gracze będą chcieli tworzyć punkty, klikając miejsce, w którym chcą się udać, co jest całkowicie rozsądne. Zamiast tego spraw, aby poczuła się jak frustrująca runda przypinająca ogon osła. Zapytałem cię, co to za koleś?
W porządku. O mój Boże . Co do cholery, co do cholery? Po trzecie, punkty drogi często znajdują się bardzo daleko, a gracz będzie chciał skorzystać z wbudowanej automatycznej podróży dla wygody. Brzmi zupełnie rozsądnie. Zamiast tego zaprogramuj wszystkich na drodze do absolutnie zerowej świadomości przestrzennej powodującej tony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz