A my, niezręczni, kontrolki, istnieje duża szansa,
że znudzisz się misjami mniej więcej w połowie drogi , a może nawet
wcześniej. Istnieje wiele różnorodności do dekoracji okien. Zawsze
robisz różne rzeczy. W porządku. Ale podstawowa pętla rozgrywki jest
bardzo podobna.
Jego. Przestarzałe, a czasem po prostu
zepsute. Nie zniszczyło to mojego doświadczenia, nawet blisko, ale
uświadomiło mi, że wszystkie te 10 z 10 wyników, które otrzymywała gra, nie były
związane z grą, ale z rzeczami, które otaczały tę grę grać, jak historia, jak
otwarty świat i wizualny splendor , czy to mi odpowiada.
Całkowicie w porządku. Ale twój przebieg może
się różnić.
zanim zacząłem grać w Red Dead. Jedną z
rzeczy, która najbardziej uderzyła mnie w recenzjach i komentarzach, jest ta
fiksacja elementów karty SIM w grze Red Dead Redemption 2. Jest to pomysł, że każda rzecz,
którą robisz, trwa tak długo, a ludzie uwielbiają przeciągać ten przykład
skórowania zwierząt, który ma podobną animację.
A potem musisz zanieść go z powrotem do węża i
położyć na koniu i zabrać go w inne miejsce, aby sprzedać . Są rzeczy
takie jak czyszczenie oleju w broni, jedzenie jedzenia, odpoczynek, opieka nad
koniem, et cetera, et cetera. Usłyszałem to wszystko, zanim zacząłem grać
w tę grę, i miałem wrażenie, że czekałem na naprawdę niewygodne,
wyciągnięte doświadczenie związane z przetrwaniem na SIM, ale po
prostu nie zgadzam się z żadnym z tych komentarzy.
Kiedy robię coś na skórze, to naprawdę nie trwa tak
długo. Prawie nigdy nie muszę jeść, pić, czyścić broni ani troszczyć się o
konia. Musiałem tylko polować jak dwa zwierzęta przez całą
zabawę. Nigdy nie musiałem szlifować za Herbem tych samych aspektów tej
gry. Naprawdę nie sprawia, że czuję się wyraźnie wolniejszy niż wiele
innych gier z otwartym światem, w które grałem, ponieważ po prostu zignorowałem
wiele z tych systemów.
I jesteś absolutnie absurdalny, zrób to i
nadal będziesz mieć bardzo kompletne doświadczenie z czerwonym zębem, nawet
jeśli nie zaangażowałem tych systemów. Często. Myślę, że włączenie
tych elementów znacznie pogłębia i poprawia tę grę, ponieważ zapewniają
one analogową jakość, której moim zdaniem brakuje w większości gier.
Jeśli grałeś w królestwo i wybawienie, będziesz
wiedział, co mam na myśli. Ma znaczenie, jak jesteś prezentowalny, gdy
rozmawiasz z innymi w tej grze, zwłaszcza jeśli mają oni wyższą pozycję
społeczną niż ty. Musisz zachować swój miecz, zachować go
ostry. Musisz znaleźć miejsca do odpoczynku, jedzenia, trenowania. W
tej grze poczułam ducha, zanurzona głęboko w średniowiecznej fantazji.
Ponieważ stworzenie tych systemów SIM zajęło trochę
czasu. Tak samo jest w czerwonych zmarłych. Gdy zastanawiam
się, jak sklasyfikować Red Dead, naprawdę unikam nazywania tej gry
akcji. Szczerze mówiąc, naprawdę uważam, że to dość gówniana gra
akcji. Jeśli chcesz akcji, zagraj w Assassin's Creed Odyssey. Tamta
akcja jest po prostu lepsza.
Dla mnie Red Dead to gra RPG w najściślejszej
definicji tego terminu. W tej grze gram rolę kowboja. Jestem Arthur Morgan. Kiedy
wybieram tego kontrolera lub kiedy wybieram fryzurę lub kupuję nowy strój,
jestem mężczyzną, który idzie własną drogą i ustanawia własne zasady, i to
naprawdę fascynujące uczucie eskapizmu, kiedy możesz napełnić jego buty .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz