poniedziałek, 24 lutego 2020

Kłaniam się nisko - nadchodzi Red Dead Redemption 2 Polska Wersja


A my, niezręczni, kontrolki, istnieje duża szansa, że ​​znudzisz się misjami mniej więcej w połowie drogi , a może nawet wcześniej. Istnieje wiele różnorodności do dekoracji okien. Zawsze robisz różne rzeczy. W porządku. Ale podstawowa pętla rozgrywki jest bardzo podobna.
Jego. Przestarzałe, a czasem po prostu zepsute. Nie zniszczyło to mojego doświadczenia, nawet blisko, ale uświadomiło mi, że wszystkie te 10 z 10 wyników, które otrzymywała gra, nie były związane z grą, ale z rzeczami, które otaczały tę grę grać, jak historia, jak otwarty świat i wizualny splendor , czy to mi odpowiada.

Całkowicie w porządku. Ale twój przebieg może się różnić.
zanim zacząłem grać w Red Dead. Jedną z rzeczy, która najbardziej uderzyła mnie w recenzjach i komentarzach, jest ta fiksacja elementów karty SIM w grze Red Dead Redemption 2. Jest to pomysł, że każda rzecz, którą robisz, trwa tak długo, a ludzie uwielbiają przeciągać ten przykład skórowania zwierząt, który ma podobną animację.

A potem musisz zanieść go z powrotem do węża i położyć na koniu i zabrać go w inne miejsce, aby sprzedać . Są rzeczy takie jak czyszczenie oleju w broni, jedzenie jedzenia, odpoczynek, opieka nad koniem, et cetera, et cetera. Usłyszałem to wszystko, zanim zacząłem grać w tę grę, i miałem wrażenie, że czekałem na naprawdę niewygodne, wyciągnięte doświadczenie związane z przetrwaniem na SIM, ale po prostu nie zgadzam się z żadnym z tych komentarzy.
Kiedy robię coś na skórze, to naprawdę nie trwa tak długo. Prawie nigdy nie muszę jeść, pić, czyścić broni ani troszczyć się o konia. Musiałem tylko polować jak dwa zwierzęta przez całą zabawę. Nigdy nie musiałem szlifować za Herbem tych samych aspektów tej gry. Naprawdę nie sprawia, że ​​czuję się wyraźnie wolniejszy niż wiele innych gier z otwartym światem, w które grałem, ponieważ po prostu zignorowałem wiele z tych systemów.

I jesteś absolutnie absurdalny, zrób to i nadal będziesz mieć bardzo kompletne doświadczenie z czerwonym zębem, nawet jeśli nie zaangażowałem tych systemów. Często. Myślę, że włączenie tych elementów znacznie pogłębia i poprawia tę grę, ponieważ zapewniają one analogową jakość, której moim zdaniem brakuje w większości gier.

Jeśli grałeś w królestwo i wybawienie, będziesz wiedział, co mam na myśli. Ma znaczenie, jak jesteś prezentowalny, gdy rozmawiasz z innymi w tej grze, zwłaszcza jeśli mają oni wyższą pozycję społeczną niż ty. Musisz zachować swój miecz, zachować go ostry. Musisz znaleźć miejsca do odpoczynku, jedzenia, trenowania. W tej grze poczułam ducha, zanurzona głęboko w średniowiecznej fantazji.

Ponieważ stworzenie tych systemów SIM zajęło trochę czasu. Tak samo jest w czerwonych zmarłych. Gdy zastanawiam się, jak sklasyfikować Red Dead, naprawdę unikam nazywania tej gry akcji. Szczerze mówiąc, naprawdę uważam, że to dość gówniana gra akcji. Jeśli chcesz akcji, zagraj w Assassin's Creed Odyssey. Tamta akcja jest po prostu lepsza.
Dla mnie Red Dead to gra RPG w najściślejszej definicji tego terminu. W tej grze gram rolę kowboja. Jestem Arthur Morgan. Kiedy wybieram tego kontrolera lub kiedy wybieram fryzurę lub kupuję nowy strój, jestem mężczyzną, który idzie własną drogą i ustanawia własne zasady, i to naprawdę fascynujące uczucie eskapizmu, kiedy możesz napełnić jego buty .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz