Kiedy dochodzi do walki i akcji, schemat kontroli pozostawia
trochę do życzenia. Funkcjonalne jest przewijanie różnych kółek
przedmiotów . Tak, ale czasami trochę nudne. Istnieje wiele
przedmiotów do kolekcjonowania, broni i materiałów eksploatacyjnych, więc może
to być nieco przytłaczające i prowadzić do wielokrotnego przejeżdżania kół.
Same materiały eksploatacyjne są absurdalnie
obezwładnione. Ale tak wiele innych funkcji. Jest to siła
dwustronna. Z jednej strony 45-minutowy szał zabijania, pozostając
całkowicie niepokonanym, jest całkowicie nierealistyczny. Ale z drugiej
strony może być naprawdę, bardzo fajnie. Więc weź to za to, co chcesz.
To tylko część gry. System Deadeye sprawia, że każda walka
jest jak filmowy western. Z czasem ewoluuje i pomimo tego, że pod koniec
gry stał się naprawdę epicko obezwładniony, bardzo mi się podobało przez cały
czas . Obok martwego oka znajduje się ogromna ilość automatycznego
celowania, którą można podnieść, obniżyć lub wyłączyć.
I choć słyszałem, że niektórzy wyrazili na to skargę, dla mnie
jest to mniej skomplikowane. Niektóre systemy mają w rzeczywistości
większe znaczenie niż inne. Coś takiego jak „martwe oko” zmienia grę,
ale statystyki znacznie mniej. Można skutecznie pozwolić, by ich postać
głodowała, a także ich koń i ponieść z tego powodu bardzo małe konsekwencje.
Mogą regenerować się wolniej. Tak, ale nadal wydaje się,
że ma niewielki wpływ na funkcjonalność. Podobnie, stroje na zimne lub
ciepłe dni, to tylko duchy systemu. Łatwo jest po prostu przejść do
dowolnego obszaru z dowolnym strojem i zobaczyć zerowe konsekwencje inne niż
może nieznacznie zwiększona szybkość drenażu rdzenia, co jest, jak
wspomniano wcześniej, nieistotne w skutkach, te systemy cieni nie szkodzą grze.
Ale nie są tak wpływowe, jak wielu myśli. I nadmiernie
komplikują wrażenia na poziomie powierzchni. Gdyby były
bardziej dynamiczne i bardziej krytyczne, świetnie byłoby wymagać od
graczy aktywnego zaangażowania się z nimi. Ale w tej chwili są tylko
rodzajem komara w uchu. Historia rozwija się szeroko ze swoimi wzlotami i
upadkami i bez szczegółów powiem, że ma bardzo satysfakcjonujące i
emocjonalne momenty zamknięcia.
W przeciwieństwie do wielu innych gier, będziesz dbał o coś więcej
niż tylko siebie i swoją postać. Przy tak wielu działaniach, z których
można czerpać, łatwo jest zatracić się w bocznych narracjach. I graj
godzinami, nawet nie rozwijając głównej kampanii. Kiedy gracz w końcu
przejdzie całą główną historię, należy wspomnieć, że świat gry jest trochę
pusty.
![]() |
| Źródło: https://reddeadgang.pl |
Eksploracja jest wciąż niesamowitymi dynamicznymi wydarzeniami i
wiele do zobaczenia, ale szczerze mówiąc sugeruję , że spędzanie
czasu na żądaniu i eksplorowaniu na długo przed zakończeniem głównej
kampanii jest bardzo ważne w pierwszych rozdziałach. Nie spiesz się i
rozejrzyj się. Z ilością treści i poziomem wykonania.
Red Dead Redemption 2 jest symbolem tego, czego wszyscy
powinniśmy się spodziewać i oczekiwać od potrójnej gry za 60 USD. Ma
wiele, wiele godzin przyjemności, pomysłową egzekucję i poziom języka
polskiego, który jest odświeżający w nowoczesnych grach. To nie jest idealne. Ale
to cholernie dobre i gorąco polecam to fanom OpenWorld, fanom Zachodu i
każdemu graczowi, który ma ochotę na dobrze opracowaną, narracyjną i rozwiniętą
fabułę.
Wkroczyliśmy w okres historii gier, w którym dwie odkupienia Red Dead Redemption 2 nieuchronnie zostaną wykorzystane jako ławeczka . Gry będą teraz porównywane z tym samym sposobem. Ciemne dusze są często używane jako synonim cytatów, trudnych gier, a nawet gdy są niesprawiedliwe, nie jest takie złe mieć takie porównania.Ponieważ poziom szczegółowości, który pokazuje Red Dead Redemption 2, pokazuje maksymalne wykorzystanie obecnego sprzętu i jego rozległy, otwarty świat z niezliczonymi aktywnościami, od legendarnego polowania i wędkowania po pokera o wysokie stawki. Dzięki temu można go skutecznie wykorzystać jako wskaźnik dokładnej

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz