poniedziałek, 24 lutego 2020

Wspaniała grafika w Red Dead Redemption 2 Crack


Crack do Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 gry ze światem tak bogatym w szczegóły i postaciami tak pięknie napisanymi. Ta sztywna struktura misji naprawdę się wyróżnia. Ale w kontekście misji, nic nie wyróżnia się jako muc h, co jak źle zaprojektowane i wdrożone walka i ruch są w tej grze. Święte piekło. Uczciwie kontrolujący.
Arthur Morgan ma ochotę prowadzić trenera scenicznego. Powoli zaczyna się poruszać, powoli się zatrzymuje. Nie może swobodnie poruszać się po małych przestrzeniach i stara się wybrać prędkość, z jaką jedzie, ilekroć nie chce, aby gracz, który próbuje go ukryć, jest cholerną monetą. Czy on, prawda? Czy przejdzie do innej osłony, która daje mu wyraźny strzał do wroga, gdy stoją na pieprzonym boxie, zamiast kryć się za nim?

O mój Boże, to jest po prostu szalone. I tak, wiem, że w Red Dead Redemption 2 możesz dostosować ustawienia sterowania i możesz to zrobić nieco lepiej, ale to naprawdę, naprawdę gówno. Teraz słyszałem, że wiele osób oferuje tę teorię dotyczącą elementów sterujących, a idea jest taka. Mówią, że kontrole są zaprojektowane tak, by były gówno i niezgrabne, ponieważ odzwierciedla walkę OFA.
Pomysł jest taki, że gdyby kontrole były płynne i responsywne, gra byłaby zbyt łatwa, a przynajmniej wydawałaby się mniej realistyczna, czyniąc je nieprecyzyjnymi i niezgrabnymi. Odzwierciedla własne zmagania i frustracje autora. To ten sam argument, który posłużył do uzasadnienia, jak przerażające było kontrolowanie tego głupiego psa z ostatniego strażnika, takiego jak: Och, on jest zwierzakiem domowym.

Nie zawsze rób to, co mówisz. Nie, to wszystko bzdury. Gra nie byłaby gorsza ani mniej autentyczna, gdyby Arthur zrobił to, co mu kazałem. W rzeczywistości byłoby o wiele lepiej, ponieważ nie musiałbym próbować tylu punktów kontrolnych, ponieważ Arthur wybrał się na środek strzelaniny, żeby się pośmiać.

Nie, te kontrole są do kitu. Są niedopuszczalnie złe i naprawdę uważam, że Red Dead Redemption 2 gwiazda rocka dostała ogromną darmową przepustkę z powodu tego, jak genialna. Tak wiele innych aspektów dotyczy tej gry. Czy to mnie przebiło od kochania czerwonych zmarłych do piekła? Może powstrzymało cię to od kochania czerwonych martwych dwóch. Słyszałem od wielu ludzi, którzy po prostu odłożyli grę, 

W jaki był niezręczny. I choć myślę, że to cholerny wstyd, rozumiem tę decyzję dotyczącą strzelania w tej grze. To po prostu do bani. Pętla bojowa nie ewoluowała o jedną jotę od siedmiu lat temu, która w zasadzie kryje się za pudełkiem. Jeśli masz szczęście, wyskocz, przejedź się auto-celowaniem lub Deadeye, aby zabijać rzeczy, spłukiwać i powtarzać.

Ty r eally muszą polegać na tych sztuczek bo Spróbuj cel swój pistolet i ogień jest po prostu, po prostu, po prostu nie jest dobre. Tak. Osobiście, sekcja komentarzy, znam cię jako MLG trzy 60 NASCO czystszych i nie masz żadnych problemów z trafieniem w cele, ponieważ jesteś niesamowity. Ale większość ludzi, którzy grają w tę grę, przekonam się, że celowanie w cele jest ogromnym obowiązkiem i będą polegać w dużym stopniu na ich automatycznym celowaniu, co znowu naprawdę fantazjuje o tym, że jesteś prawdziwym złym - ponieważ złe domy nie potrzebują auta w popie, a zatrzymanie strzelania jest naprawdę chlebem powszednim większości misji i biorąc pod uwagę, jak źle jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz