Crack do Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2 gry ze światem tak bogatym w szczegóły i
postaciami tak pięknie napisanymi. Ta sztywna struktura misji naprawdę się
wyróżnia. Ale w kontekście misji, nic nie wyróżnia się
jako muc h, co jak źle zaprojektowane i wdrożone walka i ruch są w
tej grze. Święte piekło. Uczciwie kontrolujący.
Arthur Morgan ma ochotę prowadzić trenera
scenicznego. Powoli zaczyna się poruszać, powoli się zatrzymuje. Nie
może swobodnie poruszać się po małych przestrzeniach i stara się wybrać
prędkość, z jaką jedzie, ilekroć nie chce, aby gracz, który próbuje go ukryć,
jest cholerną monetą. Czy on, prawda? Czy przejdzie do innej osłony,
która daje mu wyraźny strzał do wroga, gdy stoją na pieprzonym
boxie, zamiast kryć się za nim?
O mój Boże, to jest po prostu szalone. I tak,
wiem, że w Red Dead Redemption 2 możesz dostosować ustawienia sterowania i możesz to zrobić nieco
lepiej, ale to naprawdę, naprawdę gówno. Teraz słyszałem, że wiele osób
oferuje tę teorię dotyczącą elementów sterujących, a idea jest
taka. Mówią, że kontrole są zaprojektowane tak, by były gówno i
niezgrabne, ponieważ odzwierciedla walkę OFA.
Pomysł jest taki, że gdyby kontrole były płynne i
responsywne, gra byłaby zbyt łatwa, a przynajmniej wydawałaby się mniej
realistyczna, czyniąc je nieprecyzyjnymi i niezgrabnymi. Odzwierciedla
własne zmagania i frustracje autora. To ten sam argument, który posłużył
do uzasadnienia, jak przerażające było kontrolowanie tego głupiego psa z
ostatniego strażnika, takiego jak: Och, on jest zwierzakiem domowym.
Nie zawsze rób to, co mówisz. Nie, to
wszystko bzdury. Gra nie byłaby gorsza ani mniej autentyczna, gdyby Arthur
zrobił to, co mu kazałem. W rzeczywistości byłoby o wiele lepiej, ponieważ
nie musiałbym próbować tylu punktów kontrolnych, ponieważ Arthur
wybrał się na środek strzelaniny, żeby się pośmiać.
Nie, te kontrole są do kitu. Są
niedopuszczalnie złe i naprawdę uważam, że Red Dead Redemption 2 gwiazda rocka dostała ogromną
darmową przepustkę z powodu tego, jak genialna. Tak wiele innych aspektów
dotyczy tej gry. Czy to mnie przebiło od kochania czerwonych zmarłych
do piekła? Może powstrzymało cię to od kochania czerwonych martwych dwóch. Słyszałem
od wielu ludzi, którzy po prostu odłożyli grę,
W jaki był niezręczny. I choć myślę, że to
cholerny wstyd, rozumiem tę decyzję dotyczącą strzelania w tej
grze. To po prostu do bani. Pętla bojowa nie ewoluowała o jedną jotę
od siedmiu lat temu, która w zasadzie kryje się za pudełkiem. Jeśli masz
szczęście, wyskocz, przejedź się auto-celowaniem lub Deadeye, aby zabijać
rzeczy, spłukiwać i powtarzać.
Ty r eally muszą polegać na tych sztuczek bo
Spróbuj cel swój pistolet i ogień jest po prostu, po prostu, po prostu nie jest
dobre. Tak. Osobiście, sekcja komentarzy, znam cię jako MLG trzy 60
NASCO czystszych i nie masz żadnych problemów z trafieniem w cele, ponieważ
jesteś niesamowity. Ale większość ludzi, którzy grają w tę grę,
przekonam się, że celowanie w cele jest ogromnym obowiązkiem i będą polegać w
dużym stopniu na ich automatycznym celowaniu, co znowu naprawdę fantazjuje o
tym, że jesteś prawdziwym złym - ponieważ złe domy nie potrzebują auta w
popie, a zatrzymanie strzelania jest naprawdę chlebem powszednim większości
misji i biorąc pod uwagę, jak źle jest.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz