Wrócimy więc do tego filmu, ale kręcimy kilka
rzeczy. Zatrzymaliśmy pociąg i kręciliśmy trochę więcej rzeczy, a
następnie nowa scena przerywników posuwa się naprzód. Co tam planujesz
robić? Posłuchaj mnie. Nie chcemy zabijać nikogo z was, już więcej
was. Dałem ci moją pracę , ale zaufaj mi. Przy otwartym pociągu
my, Robert, i podczas jednej z czerwonych wyborów, które otrzymujemy podczas
misji, postanawiamy oszczędzić ludzi, których mamy zakładników.
Umieściliśmy ich w pociągu i odjechaliśmy, aby
ukończyć misję. Żeby było jasne, ta misja jest fantastyczna, ale
także w 90%. Z twoich czerwonych martwych misji. Pójdziemy, jest
trochę historii. Jeździsz, aby dostać się do okolicy. Coś poszło nie
tak, kręcisz mnóstwo rzeczy, kolejna przerywana scena i gotowe.
Nieodłącznym elementem tej formuły
jest geniusz, który niewiele gier może osiągnąć. Pierwszą rzeczą jest
zdjęcia tego wszystkiego. To są rzeczy definiujące gatunek. Tak
często, jak wpatrujesz się w piękno gry, jesteś zaskoczony, jak pięknie
wszystko jest oprawione. Jak ta scena, w której ukrywamy się w
stodole, mając nadzieję, że unikniemy wykrycia przy świetle księżyca,
oświetlając scenę i lśniąc na polach wokół mnie.
Albo moment, w którym twoja grupa zacznie jeździć
do bitwy, a kamera celowo odchyli się do tyłu, aby pozwolić ci wypić
odurzającą g, mentum gwiazdy rocka z ładunkiem, wiedząc, jak przygotować
odpowiedni filmowy SmackDown. I nigdy nie zapomnę niektórych scen, które
widziałem podczas mojej gry w Red Dead Two.
Po drugie, trzeba to nazwać muzyką. Cholera
jasna. Musi w tej grze jest dobry poziom. Zauważysz, że ta gra
jest bardzo zależna od tych bardzo prostych, prawie brudnych ścieżek, które
zaczynają się od prostej linii bazowej, która nakłada się na coraz więcej pni w
miarę rozgrzewania się akcji.
W trakcie gry liczyłem dziesiątki tych
unikalnych stojaków i słyszałem, jak się budują. I jak to tworzy
napięcie i jak przypominają nam inne wydarzenia w grze.
To naprawdę
spektakularne rzeczy. Jest to jedna z najlepszych ścieżek dźwiękowych w
grach wideo, nie ze względu na to, jak bardzo próbuje ona zająć centralną
scenę, na przykład w pobliżu automatów, ale ze względu na to, jak bardzo
akcentuje i podnosi akcję na ekranie i tak, sekwencja, w której DeAngelo jest
piosenka przychodzi, stary, mógłbym zrobić o tym cały pieprzony film.
To absolutna e. Udar mózgu.
Inną rzeczą, którą ta gra robi lepiej niż wiele
innych, jest różnorodność misji. Jedna misja. Pocieram
pociąg. Następnym upijam się w barze, następnym odpycham gówno w zagrodzie
dla świń, następnym lecę balonem. Re znajduje się wiele odmian w tym, co
robisz i gdzie to robisz, i że na pewno trzyma grę uczucie interesujące i
świeże przez cały czas.
Większość czasu jego trwania. Ale chociaż
istnieje duża różnorodność misji, istnieje prawie zerowa różnorodność, jeśli
chodzi o grę. W ramach tych misji szerszy świat czerwonych zmarłych
jest szeroko otwarty i spontaniczny, ale cechuje go scenariusz, którego nie
można uciec. Cóż, misje mają tę samą jakość skryptową zwiększoną do 11, że
są niezwykle liniowymi doświadczeniami bez możliwości kolorowania poza
liniami.
Zasadniczo czują się tak, jakby cały czas
jeździli. Wydaje się, że grasz w kryzys czasu. Pod pewnymi względami
tak naprawdę nie przesadzam
Weźmy na przykład jedną z pierwszych misji, które
wykonasz . Jesteś z przyjacielem na śniegu. Kiedy widzisz
niedźwiedzia, twój przyjaciel ostrzega cię, abyś nie zbliżał się do niego, ale
jesteś złym dupkiem, więc pieprzyć tego faceta. Zabiję tego
niedźwiedzia. Strzelasz do niego, to go nie zabija. Atakuje cię,
ucieka, a gdy go ścigasz, nie powiedzie się misja, bo okazuje się, że
jesteś zbyt daleko od miejsca, w którym przebywa twój przyjaciel.
Pech. Otóż to. Postępować zgodnie z
zasadami. Kolor w liniach. Nie, zajmuj. Jest tak wiele takich
przykładów w czerwonych martwych misjach, w których nagle i nieoczekiwanie
zawodzisz, ponieważ nie zrobiłeś dokładnie tego, czego gra chciała we właściwym
czasie. Jest to niezwykle restrykcyjne i naprawdę ogranicza to, ile możesz
wkupić się w swoją fantazję jako bezwzględnego.
Zrób wszystko, aby przetrwać w prawie, które
ustanawia własne zasady. Aby być bardzo jasnym, w Red Dead nie ma
możliwości rozwiązania problemu ani improwizacji. Nie masz żadnej agencji. Przez
większość czasu nie wolno ci nawet flankować wrogów. To bardzo często
powoduje niepowodzenie misji, ponieważ jesteś zbyt daleko od
wymaganej trasy.
Źródło: https://reddeadgang.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz