poniedziałek, 24 lutego 2020

Red Dead Redemption 2 Crack - Co i jak?


Wrócimy więc do tego filmu, ale kręcimy kilka rzeczy. Zatrzymaliśmy pociąg i kręciliśmy trochę więcej rzeczy, a następnie nowa scena przerywników posuwa się naprzód. Co tam planujesz robić? Posłuchaj mnie. Nie chcemy zabijać nikogo z was, już więcej was. Dałem ci moją pracę , ale zaufaj mi. Przy otwartym pociągu my, Robert, i podczas jednej z czerwonych wyborów, które otrzymujemy podczas misji, postanawiamy oszczędzić ludzi, których mamy zakładników.
Umieściliśmy ich w pociągu i odjechaliśmy, aby ukończyć misję. Żeby było jasne, ta misja jest fantastyczna, ale także w 90%. Z twoich czerwonych martwych misji. Pójdziemy, jest trochę historii. Jeździsz, aby dostać się do okolicy. Coś poszło nie tak, kręcisz mnóstwo rzeczy, kolejna przerywana scena i gotowe.

Nieodłącznym elementem tej formuły jest geniusz, który niewiele gier może osiągnąć. Pierwszą rzeczą jest zdjęcia tego wszystkiego. To są rzeczy definiujące gatunek. Tak często, jak wpatrujesz się w piękno gry, jesteś zaskoczony, jak pięknie wszystko jest oprawione. Jak ta scena, w której ukrywamy się w stodole, mając nadzieję, że unikniemy wykrycia przy świetle księżyca, oświetlając scenę i lśniąc na polach wokół mnie.
Albo moment, w którym twoja grupa zacznie jeździć do bitwy, a kamera celowo odchyli się do tyłu, aby pozwolić ci wypić odurzającą g, mentum gwiazdy rocka z ładunkiem, wiedząc, jak przygotować odpowiedni filmowy SmackDown. I nigdy nie zapomnę niektórych scen, które widziałem podczas mojej gry w Red Dead Two.

Po drugie, trzeba to nazwać muzyką. Cholera jasna. Musi w tej grze jest dobry poziom. Zauważysz, że ta gra jest bardzo zależna od tych bardzo prostych, prawie brudnych ścieżek, które zaczynają się od prostej linii bazowej, która nakłada się na coraz więcej pni w miarę rozgrzewania się akcji.
W trakcie gry liczyłem dziesiątki tych unikalnych stojaków i słyszałem, jak się budują. I jak to tworzy napięcie i jak przypominają nam inne wydarzenia w grze.

To naprawdę spektakularne rzeczy. Jest to jedna z najlepszych ścieżek dźwiękowych w grach wideo, nie ze względu na to, jak bardzo próbuje ona zająć centralną scenę, na przykład w pobliżu automatów, ale ze względu na to, jak bardzo akcentuje i podnosi akcję na ekranie i tak, sekwencja, w której DeAngelo jest piosenka przychodzi, stary, mógłbym zrobić o tym cały pieprzony film.
To absolutna e. Udar mózgu.

Inną rzeczą, którą ta gra robi lepiej niż wiele innych, jest różnorodność misji. Jedna misja. Pocieram pociąg. Następnym upijam się w barze, następnym odpycham gówno w zagrodzie dla świń, następnym lecę balonem. Re znajduje się wiele odmian w tym, co robisz i gdzie to robisz, i że na pewno trzyma grę uczucie interesujące i świeże przez cały czas.
Większość czasu jego trwania. Ale chociaż istnieje duża różnorodność misji, istnieje prawie zerowa różnorodność, jeśli chodzi o grę. W ramach tych misji szerszy świat czerwonych zmarłych jest szeroko otwarty i spontaniczny, ale cechuje go scenariusz, którego nie można uciec. Cóż, misje mają tę samą jakość skryptową zwiększoną do 11, że są niezwykle liniowymi doświadczeniami bez możliwości kolorowania poza liniami.

Zasadniczo czują się tak, jakby cały czas jeździli. Wydaje się, że grasz w kryzys czasu. Pod pewnymi względami tak naprawdę nie przesadzam
Weźmy na przykład jedną z pierwszych misji, które wykonasz . Jesteś z przyjacielem na śniegu. Kiedy widzisz niedźwiedzia, twój przyjaciel ostrzega cię, abyś nie zbliżał się do niego, ale jesteś złym dupkiem, więc pieprzyć tego faceta. Zabiję tego niedźwiedzia. Strzelasz do niego, to go nie zabija. Atakuje cię, ucieka, a gdy go ścigasz, nie powiedzie się misja, bo okazuje się, że jesteś zbyt daleko od miejsca, w którym przebywa twój przyjaciel.

Pech. Otóż ​​to. Postępować zgodnie z zasadami. Kolor w liniach. Nie, zajmuj. Jest tak wiele takich przykładów w czerwonych martwych misjach, w których nagle i nieoczekiwanie zawodzisz, ponieważ nie zrobiłeś dokładnie tego, czego gra chciała we właściwym czasie. Jest to niezwykle restrykcyjne i naprawdę ogranicza to, ile możesz wkupić się w swoją fantazję jako bezwzględnego.
Zrób wszystko, aby przetrwać w prawie, które ustanawia własne zasady. Aby być bardzo jasnym, w Red Dead nie ma możliwości rozwiązania problemu ani improwizacji. Nie masz żadnej agencji. Przez większość czasu nie wolno ci nawet flankować wrogów. To bardzo często powoduje niepowodzenie misji, ponieważ jesteś zbyt daleko od wymaganej trasy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz